.

Reklamaatiot

Haluamme että asiakkaana olet tyytyväinen AED-Verkkokaupan/Medisol BV:n myymiin tuotteisiin ja tarjoamiimme palveluihin. Jos kuitenkin syystä tai toisesta emme ole vastanneet odotuksiasi niin toivomme että kerrot tästä meille.

Pyri viestissäsi vastaamaan seuraaviin kysymyksiin mahdollisimman hyvin

  • Mistä et ole tyytyväinen?
  • Mitä tilauksellesi on tapahtunut?
  • Mitä itse ehdotat ratkaisuksi?

Mielipiteesi on meille tärkeä joten ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@aedverkkokauppa.fi tai puhelimitse +358(0)75-3263769.

Käsittelyaika

Valitukset pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti, yleensä kuitenkin 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta.

Euroopan Unionin tarjoama verkkopalvelu kuluttajariita-asioissa

Uuden Euroopan Unionin kuluttajaa suojaavan lainsäädännön myötä koko Euroopassa on tammikuusta 2016 alkaen käytössä ilmainen verkkopalvelu sopimusriita-asioiden ratkaisemiseksi. Euroopan Unionin kuluttajapalvelun puoleen voit kääntyä aina kaikissa verkkokauppaan liittyvissä kiista-asioissa omalla äidinkielelläsi. Lisätietoja on saatavilla Euroopan Unionin kuluttajille suunnatuilta verkkosivuilta:

http://ec.europa.eu/consumers/eu_consumer_policy/policy-strategy/ten-deals_fi.htm