.

Reklamaatiot

Kuinka mahdolliset valitukset käsitellään?

Haluamme, että asiakkana olet tyytyväinen AED-Verkkokaupan/Medisol BV:n myymiin tuotteisiin ja sen tarjoamiin palveluihin. Siksi haluamme mielellämme kuulla, mikäli syystä tai toisesta palvelumme tai tuotteemme ei ole vastannut odotuksiasi. Jos et ole tyytyväinen ja haluat tehdä valituksen, ota rohkeasti yhteyttä, niin yritämme yhdessä löytää molempia osapuolia tyydyttävän ratkaisun.
Liitä valitukseesi niin täydellinen vastaus kuin mahdollisista seuraaviin kysymyksiin:

• Mistä et ole tyytyväinen?
• Mistä tarkkaanottaen et ole kanssamme samaa mieltä?
• Mitä tilauksellesi on tapahtunut?
• Mitä itse ehdotat kiistan ratkaisuksi?

Mielipiteesi on meille tärkeä. Anna sen siis kuulua ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@aedverkkokauppa.com tai puhelin +358(0)75-3263769.

Käsittelyaika
Valitukset pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti, yleensä kuitenkin 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta.
Euroopan Unionin tarjoama verkkopalvelu kuluttajariita-asioissa
Uuden Euroopan Unionin kuluttajaa suojaavan lainsäädännön myötä koko Euroopassa on tammikuusta 2016 alkaen käytössä ilmainen verkkopalvelu sopimusriita-asioiden ratkaisemiseksi. Euroopan Unionin kuluttajapalvelun puoleen voit kääntyä aina kaikissa verkkokauppaan liittyvissä kiista-asioissa omalla äidinkielelläsi. Lisätietoja on saatavilla Euroopan Unionin kuluttajille suunnatuilta verkkosivuilta: http://ec.europa.eu/consumers/eu_consumer_policy/policy-strategy/ten-deals_fi.htm